Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeW BMW z racji zawieszenia na wahaczu pchanym i dwóch punktach podparcia widelca (główka ramy i główka wahacza) siły działają na mniejszym ramieniu co sprawia że... porównania do tradycyjnych widelców nie mają sensu, a już na pewno nie porównanie ich średnicy.. Ciężko powiedzieć o zawieszce dużego GS-a że to rozwiązanie budżetowe, chyba że myślisz o mniejszych modelach, to owszem.
Odpowiedzcytujesz folder reklamowy?
OdpowiedzDaj spokoj z tym bajaniem...przecież nie chodzi tylko o średnicę lagi ale to co jest w środku - KTM jako jedna z nielicznych film montuje w motocyklach innych niż sportowe zawiechy z napawdę wysokiej półki (inne to np. triumph we wspomnianych modelach - np. w triplu R lagi nix30 i amor ttx 36). Pzrez ostatnie kilka lat miałem możliwość jeżdzenia ktm 950 supermoto i superenduro, adv 950 i 990 i gdyby ktoś się uparł to mógłby na pólkach ohlinsa lub WP znaleźć lepsze lagi i amor (albo jakieś krótkoseryjne wyczynowe za kosmiczne pieniądze) ale dla nawet b. dobrego jeźdzca różnica byłaby niezauważalna. Podsumowujac - kupujac KTM masz zawias w wysokiej półki i jesteś zadowolony, że upgrade nie ma wiekszego sensu dopoty nie zużyjesz tego co masz. A beemka i japonczycy "jako taki" zawias montuja tylko w modelach sportowych. Co do GS - to motocykl ze swoim zawiasem dobry do nawiajania kilometrow a silnik i zawias KTM pozwala - jak ktoś chce - pojechać naprawdę hardcorowo i na asfalcie i na szutrze. Chyba, że ktoś nie ma zacięcia sportowego - to wtedy są dziesiątki dobrych maszyn do turystyki.
Odpowiedz